برگزاری جلسه کمیته بحران و بلایا و اورژانس
تعیین اهداف بیمارستان کوثر سمنان در حوزه مدیریت بحران در سال 95
تعیین اهداف مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان در حوزه مدیریت بحران در سال 95
روابط عمومی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان:
جلسه مشترك کمیته بحران و بلایا و کمیته اورژانس مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر سمنان با حضور دكتر عبدا...پور رئيس مركز و ساير اعضاء كميته برگزار گردید.
عندلیب دبیر کمیته بحران و بلایا ضمن اعلام این مطلب اضافه کرد: در این جلسه که روز یکشنبه 29 فروردین ماه 1395 در دفتر مدیریت بیمارستان برگزار گردید در خصوص موضوعات مرتبط با اهداف دو کمیته بحث و تبادل نظر شد و در نهایت تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
بنا بر گفته دبیر کمیته بحران و بلایا مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه عبارت بودند از:
- بررسی عملکرد بیمارستان در ایام تعطیلات نوروزی که خوشبختانه در ایام تعطیلات نوروزی حادثه بحران زای خاصی نداشتیم. در برخی موارد خاص با فراخوان پزشکان و پرستاران آنکال بحران بخش اورژانس مشکل کمبود نیرو حل شده و از تخت های بخش داخلی نیز جهت بستری بیماران جراحی استفاده شده است.
- در خصوص اسکان مسافران همراه بیماران تصادفی مرکز نیز مشکل حادی نداشتیم و هلال احمر در این خصوص با بیمارستان همکاری داشتند.
- یکی از مهمترین مصوبات این کمیته تصویب اهداف کمیته در سال 1395 بود که شامل برگزاری جلسه آموزش عمومی و اختصاصی مدیریت بحران، اجرای ارزیابی سالیانه ایمنی بیمارستان در مقابل حوادث و بلایا و برگزاری دومین مانور بحران می باشند.
- همچنین در این جلسه عملکرد کمیته در سال 94 مورد نقد و بررسی قرار گرفت و در پایان آقای دکتر عبدا... پور رئیس بیمارستان از عملکرد کمیته ابراز خرسندی و رضایت نمودند.
